Decât o revistă sau de ce actriţele porno pot fi şi intelectuale

Decat o revista sau de ce actriţele porno pot fi şi intelectuale Deja am scris, acum şase luni, un articol despre DoR #4, care a apărut în octombrie 2010. Între timp, din cauza unor turnuri neaşteptate ale destinului site-ului, articolul s-a pierdut oarecum iremediabil. Long story short, DoR numarul 4 a fost incredibil, fascinant, wow, amazing, avea şi reclame şi te şi amuza. DoR #5 continuă oarecum schimbările în bine.

Macar au bagat cuprins de data asta?

Nu, nici în acest număr n-avem parte de cuprins, însă pot doar să presupun că e alegerea redacţiei ca el să nu apară în revistă. Oricum, asta nici nu contează pe lângă marea schimbare a acestui număr, şi anume o temă clară, interesantă, şi în jurul căreia se învârt majoritatea articolelor: “Metamorfoza”.

De la metamorfoza celui mai rar fluture din România, la cea a unui întreg cartier din Bucureşti, sau metamorfoza unor oameni precum Ion Bârlădeanu, pop-artistul, Ana Ularu, actriţa, sau cea a Danei, o femeie de 35 de ani bolnavă de cancer, articolele spun câte o poveste menită să te impresioneze, să te facă să plângi sau să te amuze; iar stilul e cel din primele patru numere, fără artificii ieftine, exagerări sau dramatisme telenovelistice. Revista începe cu articolele mici, de câte o pagină-două, şi, până la final, se continuă cu articolele mari, cu pictoriale, cu câte o bandă desenată sau cu vreo reclamă.

Cul. Tot 25 de lei e?

Tot atâta e. Dar, ca să fac o glumă deja trecută, revista e, de fapt, decât 25 de lei. Suma e mare, la prima vedere, pentru o revistă, însă balanţa se schimbă dacă îţi dai seama că ţii în mână unul din cele mai de calitate printuri, iar revista are 160 de pagini, cât 2-3 reviste mari lunare. Plus că apare la 3 luni.

Însă ce mi se pare că-i cam lipseşte numărului ăsta, nu cu desăvârşire totuşi, sunt (nu credeam că o să zic vreodată, în orice context, asta), reclamele. Sunt câteva amuzante, însă mult mai puţine ca numărul trecut, şi nu aşa de ingenioase (probabil fiindcă s-a schimbat agenţia care le face?). Totuşi nu e atât de grav, fiindcă e mai mult spaţiu pentru text, şi nu există text care să te plictisească, însă cele mai multe erau între pagini, şi nu printate.

Mă gândeam să scriu mai mult despre conţinut, însă mi-am dat seama că nu are rost. Toţi care au citit-o la insistenţele mele au ajuns să o iubească, să o citească cu plăcere şi să se intereseze de soarta ei în continuare. Dacă nu sunteţi siguri că vreţi să o luaţi totuşi, aruncaţi un ochi pe site-ul sau facebook-ul lor, unde sunt celelalte numere în format PDF, şi, dacă vă place ce vedeţi, daţi o fugă până la magazin şi cumpăraţi-le revista. Tipii au nevoie, fiindcă revista e nonprofit. (Iar dacă vreţi să înţelegeţi titlul, trebuie să puneţi mâna pe revistă).

Distribuie:

Spune-ne părerea ta

Atenţie! Noi suntem prieteni cu limba română şi nu mai acceptăm comentarii care nu respectă regulile de bun simţ ale gramaticii limbii noastre oficiale.
Îţi mulţumim pentru înţelegere.